Forum www.poreba2.fora.pl Strona Główna www.poreba2.fora.pl
Inwestycje mieszkaniowe na Węglinku i Porębie w Lublinie. PPH Orion, Willowa II, WIKANA, BUDOM, LUK.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Firma Dom
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.poreba2.fora.pl Strona Główna -> Wspólnota Mieszkaniowa.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karola




Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 12:32, 15 Lut 2012    Temat postu:

Tak właśnie myślałam, że uchwałę podjął Leńczuk jako większość, szkoda że mniejszości nie poinformowano o zebraniu wspólnoty w sprawie podjęcia uchwały nie.
Ludzie podpisujcie akty bo nie będziemy mieli w dalszym ciągu nic do powiedzenia, a to normalne nie jest.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiek




Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:45, 15 Lut 2012    Temat postu:

Doja nas jak chca...mnie zastanawia jeszcze jedna sprawa...rozliczen zwiazanych z kaucja...cos czuje ze te rozliczenia wedlug licznikow inwestora jak to jest w umowie pochlona cala kaucje i bedzie trzeba jeszcze doplacac...bo rozumiem ze nikt nie widzial wskazan wstepnych i w dniu odebrania kluczy tychze licznikow?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madzia




Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 11:49, 16 Lut 2012    Temat postu:

Witam, mam pytanko czy moze ktos zrobic skan tych rozliczen co rozdawali na spotkaniu przedstawiciele firmy Dom i przeslac na forum ? i mam rozumiec ze mniej wiecej mozna z nich odczytac wysokosc czynszu do poszczegolnego mieszkania?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
alu




Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 12:38, 16 Lut 2012    Temat postu:

Rozliczenia były indywidualne dla poszczególnych mieszkań - na zebraniu zostały rozdane obecnym, nieobecni powinni znaleźć rozliczenia w skrzynkach pocztowych

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
alu




Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 12:40, 16 Lut 2012    Temat postu:

karola napisał:

A i jeszcze jedna kwestia na informacji z firmy DOM jest napisane że opłaty zaliczkowe przyjęte uchwałą wspólnoty. Nie przypominam sobie głosowania nad jakąś uchwałą i rozmowy na temat opłat. Albo ja nie ogarniam, albo tu jest coś nie tak.



karola, na moim rozliczeniu nie ma takiego tekstu.
Jest tylko mowa o tym, że rozliczenie wynika z przejęcia 1 lutego zarządzania przez DOM.
O jakiej informacji piszesz?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lena




Dołączył: 09 Mar 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 14:29, 16 Lut 2012    Temat postu:

Wiecie co? a mnie w tych rozliczeniach interesuje koszt utrzymania budynku... Dlaczego tak dużo? Szybko licząc to będzie sporo ponad 10 tys zł? Co się w to w takim razie wlicza? Dotyczy budynku 9B czyli 5 piętrowca. dodajmy do tego koszty utrzymania 9 i 9A gdzie powierzchnia jest większa a za utrzymanie całej wspólnoty czyli 9 + 9A +9B wyjdzie astronomiczna suma. Jeśli się mylę w obliczeniach to mnie poprawcie, a jeśli nie to na co są przeznaczone tak duże pieniądze? Nie orientuję się oczywiście w kosztach utrzymania nieruchomości ale podatki, zatrudnienie pracownika do prac remontowych, odśnieżania itp plus wynagrodzenie firmy to nie może być tak duży koszt. Za co jeszcze będziemy płacić w ramach tej kwoty?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madzia




Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 17:47, 16 Lut 2012    Temat postu:

Dzieki Alu za wiadomość.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
alu




Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 9:01, 22 Lut 2012    Temat postu:

Lena napisał:
Wiecie co? a mnie w tych rozliczeniach interesuje koszt utrzymania budynku... Dlaczego tak dużo? Szybko licząc to będzie sporo ponad 10 tys zł? Co się w to w takim razie wlicza? Dotyczy budynku 9B czyli 5 piętrowca. dodajmy do tego koszty utrzymania 9 i 9A gdzie powierzchnia jest większa a za utrzymanie całej wspólnoty czyli 9 + 9A +9B wyjdzie astronomiczna suma. Jeśli się mylę w obliczeniach to mnie poprawcie, a jeśli nie to na co są przeznaczone tak duże pieniądze? Nie orientuję się oczywiście w kosztach utrzymania nieruchomości ale podatki, zatrudnienie pracownika do prac remontowych, odśnieżania itp plus wynagrodzenie firmy to nie może być tak duży koszt. Za co jeszcze będziemy płacić w ramach tej kwoty?


Cześć. Dowiadywałam sie u znajomej, która mieszka w bloku zbudowanym przez Oriona na Dożynkowej o ich koszty. Rok temu (zanim zrezygnowali z usług DOM) ich koszt dot. utrzymania budynków to było 0,84 zł + 0,14 zł za zajmowanie się papierologią (była wydzielona oddzielna pozycja, co uważam za słuszne). W tym momencie korzystają z innego Administratora i koszt pozostal ten sam.

Ubolewam nad tym, że tak mało osób interesuje się całą sprawą i że forum nie jest popularne.

Może na tablicach w każdej klatce rozwiesić adresy do forum?

Proponowane na spotkaniu wykorzystanie aliasu na ?googlu chyba nie ruszyło, szkoda.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
max




Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:38, 22 Lut 2012    Temat postu:

alu napisał:
Lena napisał:
Wiecie co?Za co jeszcze będziemy płacić w ramach tej kwoty?


Ubolewam nad tym, że tak mało osób interesuje się całą sprawą i że forum nie jest popularne.

Może na tablicach w każdej klatce rozwiesić adresy do forum?

Proponowane na spotkaniu wykorzystanie aliasu na ?googlu chyba nie ruszyło, szkoda.


Mamy swojego opa operaotra może on by wywiesił na klatkach adres tego forum Smile może nie wszyscy o tym wiedzą


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karola




Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 7:59, 24 Lut 2012    Temat postu:

alu napisał:
karola napisał:

A i jeszcze jedna kwestia na informacji z firmy DOM jest napisane że opłaty zaliczkowe przyjęte uchwałą wspólnoty. Nie przypominam sobie głosowania nad jakąś uchwałą i rozmowy na temat opłat. Albo ja nie ogarniam, albo tu jest coś nie tak.



karola, na moim rozliczeniu nie ma takiego tekstu.
Jest tylko mowa o tym, że rozliczenie wynika z przejęcia 1 lutego zarządzania przez DOM.
O jakiej informacji piszesz?



Sorry, źle doczytała, przepraszam za zamieszanie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karola




Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 8:20, 28 Lut 2012    Temat postu:

kilka dni temu wysłałam mail do firmy DOM pytanie co wchodzi w skład opłaty (na bierzące utrzymanie budynku w kwocie 1,40 zł./m2) oto otrzymana odpowiedź może was zainteresuje:
[link widoczny dla zalogowanych]
[img][/img]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goś




Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 8:55, 28 Lut 2012    Temat postu:

Niestety załącznik niedostępny - przynajmniej u mnie się nie otwiera.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lena




Dołączył: 09 Mar 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 13:51, 28 Lut 2012    Temat postu:

Karola musisz przekopiować tekst z załącznika, bo link jest odnośnikiem do twojego konta pocztowego i u nikogo oprócz Ciebie się nie otworzy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karola




Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 7:59, 29 Lut 2012    Temat postu:

Tak właśnie myślałam że tak się nie da
to treść pisma:
W odpowiedzi na Pani mail z dnia ż4 lutego 2012 t. informujemy, że na opłatę bieżącą na utrzymanie budynku, zaliczkę w kwocie l,40lm2 składają się następujące pozycje:
- przeglądy: budowlany, elektryczny, kominiarski, gazowy, hydrantów ppoż., dźwigów osobowych,
- utrzymanie techniczne budynku (pogotowie techniczne, konserwacja dźwigów, w tym utrzymanie łączności telefonicznej, konserwacja bram garażowych, domofony),
- drobne konserwacje (wymiana żarówek, regulacja samozamykaczy,
przesmarowywanie drzwi, montaż tablic i napisów, itp.),
- sprzątanie terenu zewnętrznego (usuwanie śniegu i gołoledzi, koszenie trawników, sprzątanie terenu),
- ubezpieczenie budynku OC oraz od ognia i zdarzeń losowych,
- energia elektryczna części wspólnych (oświetlenie klatek, parkingu podziemnego i terenu zewnętrznego, zasilanie wind i wentylacji mechanicznej),
- opłata abonamentowa a za wodomierz,
- usługi zarządzania,
Dokładne rozliczenie kosztów w odniesieniu do każdej wlw pozycji będzie możliwe po upływie roku i rozliczeniu poniesionych faktycznie kosztów.

Tak to wygląda.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wuaeriate
Administrator



Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 1396
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 13:04, 29 Lut 2012    Temat postu:

karola napisał:
Tak właśnie myślałam że tak się nie da
to treść pisma:
W odpowiedzi na Pani mail z dnia ż4 lutego 2012 t. informujemy, że na opłatę bieżącą na utrzymanie budynku, zaliczkę w kwocie l,40lm2 składają się następujące pozycje:
- przeglądy: budowlany, elektryczny, kominiarski, gazowy, hydrantów ppoż., dźwigów osobowych,
- utrzymanie techniczne budynku (pogotowie techniczne, konserwacja dźwigów, w tym utrzymanie łączności telefonicznej, konserwacja bram garażowych, domofony),
- drobne konserwacje (wymiana żarówek, regulacja samozamykaczy,
przesmarowywanie drzwi, montaż tablic i napisów, itp.),
- sprzątanie terenu zewnętrznego (usuwanie śniegu i gołoledzi, koszenie trawników, sprzątanie terenu),
- ubezpieczenie budynku OC oraz od ognia i zdarzeń losowych,
- energia elektryczna części wspólnych (oświetlenie klatek, parkingu podziemnego i terenu zewnętrznego, zasilanie wind i wentylacji mechanicznej),
- opłata abonamentowa a za wodomierz,
- usługi zarządzania,
Dokładne rozliczenie kosztów w odniesieniu do każdej wlw pozycji będzie możliwe po upływie roku i rozliczeniu poniesionych faktycznie kosztów.

Tak to wygląda.
Pozdrawiam


Witam,

Czy to oznacza, że firma Dom Sp. z o. o nie przedstawiła Państwu szczegółowych zaliczek za poszczególne usługi, tylko podała jedną stawkę?

Zarządca ma obowiązek podać każdą część składową tej stawki np: zaliczka za zarządzanie, zaliczka za utrzymanie porządku i czystości, zaliczka za energię itd.

Ponadto Zarządca ma obowiązek rozliczać koszty dokładnie nie tylko po upływie roku, ale także po zakończonym kwartale, a nawet miesiącu zarządzania.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wuaeriate dnia Śro 13:07, 29 Lut 2012, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.poreba2.fora.pl Strona Główna -> Wspólnota Mieszkaniowa. Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin