|
www.poreba2.fora.pl Inwestycje mieszkaniowe na Węglinku i Porębie w Lublinie. PPH Orion, Willowa II, WIKANA, BUDOM, LUK.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
felx
Gość
|
Wysłany: Pon 13:46, 21 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Cześć.
Po pierwszych aktach i utworzeniu wspólnoty trzeba jak najszybciej sie spotkać i przeanalizować oferty firm zarządzających. Jest ich kilka i mają różne stawki. Postaram się dowiedzieć od znajomych jakie u kogo płacą stawki.
Jest już nas sporo więc czas na działanie. Czy ktoś był w firmie DOM i widział umowę którą każą podpisać??? Oby nie okazało się, że będziemy na nich skazani!!!!!!!
pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radonis
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lbn Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:59, 21 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
felx napisał: | Cześć.
Czy ktoś był w firmie DOM i widział umowę którą każą podpisać??? Oby nie okazało się, że będziemy na nich skazani!!!!!!!
pozdrawiam |
Umowa jest zawarta na czas określony do 31.01.2010.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wuaeriate
Administrator
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 1396
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 16:04, 21 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Witam sąsiadów.
Lorenzo będę Cię jednak wspierał w działaniach tylko z pozycji admina tego forum. Wierzę, że sobie dobrze poradzisz.
Firma Dom zostanie zweryfikowana pod kątem pobierania opłat za swoje usługi, nie wyobrażam sobie aby było inaczej. Konieczne jest jednak, aby Dom przedstawiło stawki kwartalne lub miesięczne jakie zamierza naliczać. W związku z tym, że na koniec stycznia ma być pierwsze spotkanie WM już dziś należy pomyśleć o spotkaniu sąsiedzkim. Wprowadzam nowy wątek - gdzie mam nadzieje, powstanie przy naszej wspólnej pomocy LISTA TEMATÓW na styczniowe spotkanie z firmą DOM. Przed spotkaniem wszystkie tematy na forum zostaną zebrane w punktach przeze mnie.
W przypadku gdy znajdziemy oferte tańszą jako wspólnocie przysługuje nam prawo do powołania nowego administratora zgodnie z Ustawą. Czekam na Wasze pomysły na temat pierwszego spotkania.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wuaeriate dnia Pon 20:35, 21 Gru 2009, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lorenzo
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2
|
Wysłany: Pon 22:04, 21 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Pamiętajcie, że cena za zarządzanie to tylko jeden z elementów, choć bardzo istotny. Popytajcie wśród znajomych jakie firmy zarządzają nieruchomościami w ich wspólnotach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MW75
Gość
|
Wysłany: Wto 0:01, 22 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Spółdzielnia na Czubach - niewielka, jeden blok, 54 mieszkania.
Gestor, Mełgiewska 2 - "koszty zarządu" - wynagrodzenie administratora, sprzątanie klatek schodowych i terenu przed blokiem, serwis - 1,17 PLN/m2. Jak dla mnie u nas wychodzi mi (50+10+12)/48=1,50 zł/m2 - bez uwzględniania energii elektrycznej wspólnej (nie występuje w rozliczeniu Gestora - być może "koszty zarządu", ale nie mam pewności). Z energią u nas 1,875 zł/m2.
Wywóz nieczystości - 5 zł/osoba - u nas na załączniku do umowy 50zł.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wuaeriate
Administrator
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 1396
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 16:07, 22 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Proponuję, aby każdy zainteresowany sprawdził szczegółowo ofertę chociaż jednej firmy jeżeli chodzi o wszystkie istotne koszty i wpisał ceny na forum podając nazwę firmy. Sam sprawdzę szczegółowo 2 oferty innych zarządców w najbliższym czasie i przedstawię ceny na forum. Mając wszystkie koszty jakie proponuje dana firma będzie nam łatwiej podjąć decyzję. Jeżeli zdecydujemy się zmienić firmę DOM to zmiana będzie wymagała notariusza - będzie to koszt całościowy około 300-400zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lorenzo
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2
|
Wysłany: Wto 20:11, 22 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Do końca stycznia czasu coraz mniej - może mailling do firm zajmujących się zarządzaniem nieruchomościami, albo ogłoszenie w prasie o zbieraniu ofert???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nikitakk
Gość
|
Wysłany: Pon 23:15, 28 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Mój brat kupił kilka lat temu mieszkanie od willowej II na ul. Tarasowej. Dostali od ręki zarządce (pan nazywa się Janiec i ma siedzibe na przeciwko w bloku na Tarasowej). Po 2 latach wspólnota zmieniła zarządce na firmę Dom, ale przez to że płacili więcej po roku powrócili do Jańca. Napiszę w najbliższym czasie ile konkretnie płacą za zarządzanie.
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wuaeriate
Administrator
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 1396
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 15:19, 30 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
W styczniu na forum przedstawię oferty dwóch innych zarządców, po to aby sprawdzić różnice w kosztach. Poniżej link do informacji na temat innych zarządców:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wuaeriate dnia Śro 15:20, 30 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|