|
www.poreba2.fora.pl Inwestycje mieszkaniowe na Węglinku i Porębie w Lublinie. PPH Orion, Willowa II, WIKANA, BUDOM, LUK.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
CZŁONEK ZARZĄDU WSPÓLNOTY
Gość
|
Wysłany: Pon 21:16, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Odnośnie terminu wnoszenia opłat za mieszkania - informacja ta została pominięta w pismach które otrzymaliśmy od Zarządcy - to 10 dzień każdego miesiąca.
Odnośnie odśnieżania - dziś na ten temat była rozmowa z Zarządcą, a jej skutek mierzony będzie efektami.
Z poważaniem
Tomasz Anzorge
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wuaeriate
Administrator
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 1396
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 21:52, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Chciałbym zwrócić uwagę, że Tomasz Anzorge - przedstawiciel WM wypowiada się na forum, mimo że nie ma takiego obowiązku, a zależy to obecnie od jego dobrej woli i inicjatywy. Umożliwia w ten sposób szybki kontakt z mieszkańcami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gość
Gość
|
Wysłany: Pon 22:18, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Czyli pierwszy czynsz do 10 marca (pomimo, że otrzymaliśmy go z opóźnieniem) dobrze rozumiem jest za marzec, bo w lutym nie mieliśmy zarządcy?
Czy za luty też mamy opłacić?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 22:29, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
a co trzeba wpisac w nazwie odbiorcy ? G Janiec czy PKO BP , nie ma żadnej nawy firmy ani adresu tego zarzadcy ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wuaeriate
Administrator
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 1396
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 22:34, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Zgodnie z ustawą o własności lokali termin płatności jest z góry do 10 dnia każdego miesiąca. Oznacza to, że zaliczka za marzec powinna być zapłacona do 10marca. Nie było to możliwe, ponieważ Zarządca przekazał płatności z opóźnieniem więc należy dokonać wpłaty w tym miesiącu.
W nazwie odbiorcy podaje się odbiorcę czyli w tym przypadku nazwę firmy : Grzegorz Janiec Zarządca. PKO BP prowadzi tylko rachunek bankowy, a nie jest odbiorcą właściwym przelewu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wuaeriate dnia Pon 22:36, 15 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
CZŁONEK ZARZĄDU WSPÓLNOTY
Gość
|
Wysłany: Wto 10:36, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Odbiorcą wpłaty ma być: Wspólnota Mieszkaniowa Onyksowa 11, 13, 15, która jest właścicielem rachunków. Pan Janiec jako Administrator na podstawie udzielonego pełnomocnictwa dysponuje środkami Nazwa wymieniona jest w lewym górnym nagłówku pisma rozliczającego opłaty. Jeśli ktoś dokonał juz opłaty wpisując inną nazwę odbiorcy uspokajam - najwazniejsze jest prawidłowe wpisanie numeru rachunku bankowego
Tomasz Anzorge
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 11:07, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
czy to oznacza, że umowę podpisywał Zarząd z PKO BP a nie Zarządca pan Janiec?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wuaeriate
Administrator
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 1396
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 11:51, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Tak. Z tego wynika, że Zarząd podpisał umowę lub udzielił pełnomocnitwa do podpisania umowy przez G. Jańca. W PKO BP przy przelewach weryfikowany jest przez Bank tylko nr rachunku bankowego. Oznacza, to że podając np. błędną nazwę odbiorcy przelew będzie zaksięgowany prawidłowo.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wuaeriate dnia Wto 11:53, 16 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 11:57, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Witam
Wydaje mi się trochę żenujące że licencjonowana firma nie jest w stanie wystawić dokumetu naliczenia czynszu w taki sposób, żeby było wiadomo ile, komu i za co nalezy zapłacić.
Żeby wypełnić polecenie przelewu przydałoby się mieć numer rachunku oraz nazwę i adres siedziby właściciela rachunku. Numer rachunku przynajmniej ja mam - nie podaję bo podobno jest indywidualnie przypisany do każdego lokatora i faktycznie prowadzi go PKO BP IV O/Lublin.
Właścicielem rachunku nie jest natomiast Pan Janiec ani jego firma tylko nasza Wspólnota. Tyle ustaliłem wczoraj z nim i jego firmą. Ustalenie adresu siedziby naszej wspólnoty nie było już takie proste.
Namiary na wspołnotę przynajmniej ja mam w formie piecżatki na oświadczeniu w sprawie liczby osób zamieszkałych w lokalu.
Wspónota Mieszkaniowa ul. Onyksowa 11,13,15 w Lublinie
ul. Turkusowa 7/23, 20-572 Lublin
Adres siedziby potwierdziłem na stronie GUS wpisując nasz REGON: 060580373.
I w taki prosty sposób przeszliśmy od dyskusji wywoływanej przez wielu za co my pałcimy do dyskusji na temat jak w ogóle zapłacić.
Profesjonalizm pełną parą.
Swoją drogą pierwszy raz widze takie rozliczenie opłat. Ekploatacja... 1,60 zł/m2. Takie naliczenie czynszu to chyba dobra okazja wypisać za co ile - osobiście nie nagrywałem tych informacji jak były przekazywane na zebraniu. Na kwotę 1,60 zł składa się szereg pozycji, w tym zryczałtowane, jak i zaliczkowe, rozlicznae wg faktycznych kosztów jak rozumiem.
Nie dyskutuję czy będę płącił czy nie, tylko chcę wiedzieć za co konkretnie. Nie wypowiadam się na temat stanu porządku, jaki panuje na terenie naszej nieruchomosci. Zima, fakt że wiele osób wykańcza mieszkania, odpady budowlane robią swoje. Widze jednak, że zarówno na terenie spółdzielni mieszkaniowych, jak i u innych zarządców wygląda to zupełenie inaczej. Bardziej niepokoją mnie jednak liczne przykłady braku poszanowania naszej wspólnej własności. W wielu przypadkach można mówić o zwykłym wandaliźmie.
Za kluczowe uważam też utrzymanie w odpowiednim stanie wyjazdu z garażu. Dla mnie oznacza to tyle, ze rano wyjeżdząjac do pracy, kiedy otwierają się drzwi garażowe, to śnieg nie powinien wsypywać się do garażu, a wyjechanie z niego nie powinno graniczyć z cudem. Nadmieniam że ja muszę dotrzeć do pracy na 7-mą. Wśród nas może znajdą się tacy co na 6-tą albo muszą dotrzeć gdzieś poza Lublin i też wyjeżdżają odpowiednio wcześniej.
Na koniec dziękuję jeszcze Zarządowi za zaangażowanie w nasz wspólne sprawy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sąsiadka
Gość
|
Wysłany: Wto 21:04, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Witam Szanownych Forumowiczów,
Zapoznałam się dzisiaj z wysokością opłat za lokal przedstawioną przez Pana Grzegorza Jańca i zaskoczyła mnie jedna z pozycji. Jestem ciekawa, czy Państwo również zwróciliście na nią uwagę. Chodzi mi o opłatę eksploatacyjną z tytułu użytkowania piwnic w wysokości 1,60 zł/m2. Czy ktoś z Państwa spotkał się z podobną opłatą w innych Wspólnotach czy Spółdzielniach Mieszkaniowych? Ja osobiście jestem nią zaskoczona, po pierwsze nigdy wcześniej nie płaciłam opłaty eksploatacyjnej za piwnicę, a po drugie jakie uzasadnienie ma jej wysokość, która jest równa opłacie za mieszkanie?
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sąsiad
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:34, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Jest kilka opłat które mnie też zastanawiają jak to możliwe i dlaczego w takiej kwocie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wuaeriate
Administrator
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 1396
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 22:08, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Podobnie jestem zdania, że na kolejnych informacjach o płatnościach, powinny być wyszczególnione dokładnie opłaty eksploatacyjne. Proponuję monitoring sytuacji ile razy w tym miesiącu będzie sprzątana klatka schodowa, parking podziemny, parking obok budynku. Na tej podstawie będzie można oszacować miesięczne koszty jakie ponosimy w zamian za jakość usługi. W sprawie odśnieżania sprawa została dziś przeze mnie ponownie zgłoszona do Zarządcy naszej nieruchomości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 22:16, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
to co płacimy czy nie ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wuaeriate
Administrator
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 1396
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 22:40, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Oczywiście powinnismy zapłacić zaliczkę w tym miesiącu. Gdy tylko uzyskam dokładne informacje od zarządcy w jaki sposób ma wyglądać odśnieżanie i sprzatanie w przyszłości , przedstawię je na forum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek
Gość
|
Wysłany: Śro 11:23, 17 Mar 2010 Temat postu: Opłaty eksploatacyjne |
|
|
Witam
Wczoraj dzwoniłem do firmy DOM - naliczane są rozliczenia za zarządzanie nieruchomościami. Na zwrot zaliczek raczej bym nie liczył (chyba wszyscy będą mieli dopłaty - ja na przykład 42 zł)
1. Co do ogrzewania koszt 1 GJ to ok 55 zł łatwe do przeliczenia ile kto ma zapłacić (ja za miesiąc luty zużyłem ok 5 GJ co daje 275 zł - samo ogrzewanie, ponieważ w mieszkaniu nikt nie przebywał a temp. była ustawiona na 20 stopni)
Jeżeli ktoś z Państwa ma znajomych którzy tak jak my korzystają z logoterm proszę się rozeznać odnośnie kosztów jakie ponoszą za 1 GJ
2. Sprawa wywozu śmieci (wywiezienie jednego kontenera to koszt ok 530 zł + 7%VAT) APEL DO WSZYSTKICH O ROZSĄDNE WYRZUCANIE ŚMIECI (np. pudełka kartonowe proponowałbym jednak w jakiś sposób składać a nie wyrzucać w całości itp....)
3. Podejrzewam że bardzo dużą częścią składową będą koszty energii elektrycznej części wspólnych (parking jak najszybciej trzeba opomiarować)
Jak dostaniemy rozliczenia z DOM będziemy wówczas mogli o nich podyskutować oraz zastanowić się jak rozliczyć DOM.
Co się zaś tyczy Jańca rozmawiałem z nim dzisiaj i stwierdził, że pozycja pod nazwą opłata eksploatacyjna (ja jeszcze nie odebrałem tego pisma więc piszę na podstawie tego co mi Janiec powiedział) składa się z części jakie podał w ofercie np.
zarządzanie
utrzymanie czystości
energia el. klatka
konserwacja bieżąca
ubezpieczenie
koszty ogólne
I na koniec prośba prywatna:
Jeżeli ktoś z Państwa jest szczęśliwym posiadaczem samochodu Fiat Punto w kolorze czarnym o nr rej LU81975 proszę o parkowanie na swoim miejscu parkingowym (nie jest to miejsce nr 73)
Pozdrawiam
Ireneusz Pomarański
Członek Zarządu Wspólnoty
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|