|
www.poreba2.fora.pl Inwestycje mieszkaniowe na Węglinku i Porębie w Lublinie. PPH Orion, Willowa II, WIKANA, BUDOM, LUK.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BuddHa
Gość
|
Wysłany: Nie 10:52, 20 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Witam, dziś jest 20 września. Nawiązując do ustaleń poczynionych na ostatnim spotkaniu czy forumiowicze widzą konieczność kolejnego spotkania?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wuaeriate
Administrator
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 1396
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 10:56, 20 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Witam Joanno
Cieszymy się, że zdecydowałaś się wypowiedzieć i zapraszamy do aktywnego udziału w naszym forum
Przed chwilą zostały wstawione aktualne fotki z dnia 20 września w naszej Galerii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
joanna
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Pon 8:17, 21 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Witam
Od rana cały czas kopią na budowie. Może się wreszcie czegoś dokopią. Rano rozmawiałam z Prezesem i powiedział, że ok. 15 października powinna już być woda i cała reszta w naszych domach. Pogoda nam sprzyja więc czekamy.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez joanna dnia Pon 8:19, 21 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lorenzo
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2
|
Wysłany: Pon 8:37, 21 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Wczoraj (niedziela) lustrowałem teren budowy. W podziemnym parkingu trwały prace. Obejrzałem również dokładnie starodrzew. Jakoś nie widzę tam zbyt wielkich możliwości na wielką rekreację - po środku na przedłużeniu płyty garażowej jest wielki rów, ogólnie teren bardzo pochyły. Latem pewnie będzie tam bardzo miło - dużo drzew, dużo cienia.
Nie znam grafika prac związanych z wykonywaniem przyłączy, ale same przyłącza to nie wszystko. Pozostaje jeszcze droga dojazdowa, a nie zauważyłem nawet jednego krawężnika który świadczyłby o rozpoczęciu budowy drogi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojciech
Zarząd
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:22, 21 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Ja również byłem wczoraj na budowie- trwały prace, rozmawiałem z Deweloperem na temat drogi - ma byc skończona orientacyjnie koniec grudnia - do tego czasu bedziemy jeździć drogą tymczasową z płyt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wuaeriate
Administrator
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 1396
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 17:22, 21 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Witam sąsiadów.
Dziś zostały połączone przyłącza gazowe między ul.JP2, ul.Wiadukt i ul.Onyksową. Kończą wykonywać przyłącza kanalizacyjne.
Jakie macie informacje w sprawie ogrodzenia osiedla?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wuaeriate
Administrator
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 1396
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 21:37, 21 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Witam sąsiadów.
Dnia 19.09.2009r został ogłoszony przetarg na budowę ul. Wiadukt. Termin składania ofert jest wyznaczony do dnia 28.09.2009r. Zakończenie budowy ul.Wiadukt ma nastąpić do dnia 15.11.2010r.
Ul.Wiadukt (KDZ) zmienia nazwę na ul. Granitową.
Poniżej ogłoszenie przetargu oraz link do strony UM.
Ogłoszenie o zamówieniu
Osoba
Data
Lublin: Budowa ulicy Granitowej oznaczonej w planie zagospodarowania jako KDZ, zwanej na roboczo ul. Wiadukt w Lublinie, na odcinku od ul. Jana Pawła II do rejonu trasy Zielonej wraz z oświetleniem, odwodnieniem, sygnalizacją świetlną, siecią wodociagową, budową linii kablowych nn i przebudową linii kablowych sn.
Numer ogłoszenia: 324266 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lublin , Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4663000, faks 081 4663001.
Adres strony internetowej zamawiającego: [link widoczny dla zalogowanych]
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Granitowej oznaczonej w planie zagospodarowania jako KDZ, zwanej na roboczo ul. Wiadukt w Lublinie, na odcinku od ul. Jana Pawła II do rejonu trasy Zielonej wraz z oświetleniem, odwodnieniem, sygnalizacją świetlną, siecią wodociagową, budową linii kablowych nn i przebudową linii kablowych sn..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) budowa ulicy Granitowej oznaczonej w planie zagospodarowania jako KDZ, zwanej na roboczo ul. Wiadukt w Lublinie, na odcinku od ul. Jana Pawła II do rejonu trasy Zielonej wraz z oświetleniem, odwodnieniem, sygnalizacją świetlną, siecią wodociągową, budową linii kablowych nn i przebudową linii kablowych sn; b) przywrócenie terenu w rejonie prowadzonych robót do stanu pierwotnego; c) obsługę geodezyjną prowadzonych robót w liniach regulujących własności; d) inwentaryzację powykonawczą obejmującą także inwentaryzację organizacji ruchu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.30.00-9, 45.23.10.00-5, 45.11.27.10-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 100 000,00 zł ( słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: a) dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności: - drogowej ( min. 1 osoba), - instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń kanalizacyjnych ( min. 1 osoba),- instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych ( min. 1 osoba),- instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ( min. 1 osoba) ( podstawa prawna- art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r ( tekst jednolity Dz.U z 2006 r Nr 156, poz. 1118), a także posiadającymi ważne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; b) wykonanie robót w zakresie budowy lub przebudowy dróg w klasie drogi nie niższej niż KDZ ( min. 3 roboty o wartości robót w branży drogowej bez uzbrojenia , co najmniej 1 500 000,00 zł brutto każda, przy czym długość każdego wykazanego zrealizowanego odcinka drogi winna wynosić co najmniej 350,00 mb), w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; c) wykonanie robót w zakresie budowy lub przebudowy sieci wodociągowych ( min. 2 roboty o wartości robót co najmniej 100 000,00 zł brutto każda, przy czym długość każdego wykazanego odcinka sieci winna wynosić co najmniej 300,00 mb), w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie; d) wykonanie robót w zakresie budowy lub przebudowy sieci kanalizacyjnych ( sanitarnych lub deszczowych) ( min. 2 roboty o wartości robót co najmniej 200 000,00 zł brutto każda, przy czym długość każdego wykazanego zrealizowanego odcinka sieci kanalizacyjnych winna wynosić co najmniej 300,00 mb każda), w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; e) wykonanie robót w zakresie budowy lub przebudowy sieci elektrycznych lub elektroenergetycznych ( min. 2 roboty o wartości robót co najmniej 100 000,00 zł brutto każda, przy czym długość każdego wykazanego zrealizowanego odcinka sieci winna wynosić co najmniej 300,00 mb każda) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; f) dysponowanie niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami tj.:- wytwórnią mas bitumicznych o wydajności min. 100t/h , z której będzie dostarczana mieszanka i zlokalizowaniu jej w takiej odległości by czas transportu od załadunku do wbudowania mieszanki w warstwę nie przekaraczał 2 ( dwóch) godzin z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania oraz cech jakościowych mieszanki ( wymagane jest dokładne wskazanie miejsca lokalizacji- nazwa miejscowości, w której zlokalizowana jest wytwórnia i jej odległość do placu budowy podana w kilometrach);- laboratorium, wyposażonego w sprzęt do badań kontrolnych;- układarka do układania mieszanek mineralno-asfaltowych ( szt. 1); - skrapiarka ( szt. 1);- szczotka mechaniczna ( szt. 1);- walce stalowe ( szt. 3); - walce ogumione (szt. 3);- samochody samowyładowawcze z przykryciem brezentowym o ładowności min. 10 Mg (szt. 5); - frezarka (szt.1); 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania. Wykonawcy, którzy przedłożą dokumenty i oświadzenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków oraz kwalifikujące ich do dalszego udziału w postępowaniu zostaną zaproszeni do składania ofert. Wykonawcy, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków lecz nie kwalifikujące ich do dalszego udziału w postępowaniu nie zostaną zaproszeni do składania ofert. 3. Warunki kwalifikacji: a) doświadczenie wykonawcy w wykonywaniu robót w zakresie budowy lub przebudowy dróg w klasie drogi nie niższej niż KDZ roboty o wartości robót w branży drogowej bez uzbrojenia, co najmniej 1 500 000,00 zł brutto każda, przy czym długość każdego wykazanego zrealizowanego odcinka drogi winna wynosić co najmniej 350,00 mb - 80 %. W niniejszym warunku oceniana będzie ilość wykonanych robót w zakresie budowy lub przebudowy dróg w klasie drogi nie niższej niż KDZ o wartości robót w branży drogowej bez uzbrojenia, co najmniej 1 500 000,00 zł brutto każda i długości każdego wykazanego zrealizowanego odcinka drogi co najmniej 350,00mb, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Niniejszy warunek będzie oceniany według wzoru: Ilość robót z wykazu w badanym wniosku / Największa ilość robót x 100 x waga kryterium b) Doświadczenie wykonawcy w wykonywaniu robót w zakresie budowy lub przebudowy sieci wodociągowych [ roboty o wartości robót co najmniej 100 000,00 zł brutto każda, przy czym długość każdego wykazanego odcinka sieci winna wynosić co najmniej 300,00 mb] - 5 %. W niniejszym warunku oceniana będzie ilość wykonanych robót w zakresie robót w zakresie budowy lub przebudowy sieci wodociągowych o wartości robót co najmniej 100 000,00 zł brutto każda i długości każdego wykazanego odcinka sieci co najmniej 300,00 mb, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Niniejszy warunek będzie oceniany według wzoru: Ilość robót z wykazu w badanym wniosku / Największa ilość robót x 100 x waga kryterium c) Doświadczenie wykonawcy w wykonywaniu robót w zakresie budowy lub przebudowy sieci kanalizacyjnych (sanitarnych lud deszczowych) o wartości robót co najmniej 200 000,00 zł brutto każda i długości każdego wykazanego zrealizowanego odcinka sieci kanalizacyjnych co najmniej 300,00 mb każda - 10%. W niniejszym warunku oceniana będzie ilość wykonanych robót w zakresie robót w zakresie budowy lub przebudowy sieci kanalizacyjnych (sanitarnych lub deszczowych), [ roboty o wartości robót co najmniej 200 000,00 zł brutto każda i długości każdego wykazanego zrealizowanego odcinka sieci kanalizacyjnych co najmniej 300,00 mb każda, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Niniejszy warunek będzie oceniany według wzoru: Ilość robót z wykazu w badanym wniosku / Największa ilość robót x 100 x waga kryterium d) Doświadczenie wykonawcy w wykonywaniu robót w zakresie budowy lub przebudowy sieci elektrycznych lub elektroenergetycznych [ roboty o wartości robót co najmniej 100 000,00 zł brutto każda, przy czym długość każdego wykazanego zrealizowanego odcinka sieci winna wynosić co najmniej 300,00 mb każda] - 5%. W niniejszym warunku oceniana będzie ilość wykonanych robót w zakresie robót w zakresie budowy lub przebudowy sieci elektrycznych lub elektroenergetycznych o wartości robót o najmniej 100 000,00 zł brutto każda i długości każdego wykazanego zrealizowanego odcinka sieci co najmniej 300,00 mb każda, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Niniejszy warunek będzie oceniany według wzoru: Ilość robót z wykazu w badanym wniosku / Największa ilość robót x 100 x waga kryterium..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych potwierdzające, że wykonawca: 1.1.1. posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz :a) dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówinienia, lub b) dysponuje potencjałem technicznym oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, lub c) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, lub d) przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.1.3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.3. W celu potwierdzenia opisanych przez Zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a) właściwe uprawnienia budowlane w specjalności: - drogowej,- instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń kanalizacyjnych,- instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych, - instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, a także ważne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; b) wykaz wykonanych robót w zakresie budowy lub przebudowy dróg w klasie drogi nie niższej niż KDZ o wartości robót w branży drogowej bez uzbrojenia, co najmniej 1 500 000,00 zł brutto każda, przy czym długość każdego wykazanego zrealizowanego odcinka drogi winna wynosić co najmniej 350,00 mb każda, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie. Wykaz winien zawierać pozycje: przedmiot zamówienia z podaniem długości i klasy drogi, wartość oraz datę wykonania i miejsce wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; c) wykaz robót w zakresie budowy lub przebudowy sieci wodociągowych o wartości co namniej 100 000,00 zł brutto każda, przy czym długość każdego wykazanego odcinka sieci winna wynosić co najmniej 300,00 mb- w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie. Wykaz winien zawierać pozycje: przedmiot zamówienia z podaniem długości sieci, wartość oraz daty wykonania i miejsce wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; d) wykaz wykonanych robót w zakresie budowy lub przebudowy sieci kanalizacyjnych ( sanitarnych lub deszczowych) o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda, przy czym długość każdego wykazanego zrealizowanego odcinka sieci kanalizacyjnych winna wynosić co najmniej 300,00 mb każda- w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz winien zawierać pozycje: przedmiot zamówienia z podaniem długości sieci, wartości oraz datę wykonania i miejsce wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; e) wykaz wykonanych robót w zakresie budowy lub przebudowy sieci elektrycznych lub elektroenergetycznych o wartości robót co najmniej 100 000,00 zł brutto każda, przy czym długość każdego wykazanego zrealizowanego odcinka sieci winna wynosić co najmniej 300,00 mb każda - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie. Wykaz winien zawierać pozycje: przedmiot zamówienia z podaniem długości sieci, wartość oraz data wykonania i miejsce wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. f) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Wykaz powinien zawierać pozycje: nazwa, ilość oraz informacja czy Wykonawca dysponuje czy będzie dysponował narzędziami i urządzeniami. W przypadku wytwórni mas bitumicznych wykaz powinien zawierać dodatkowo pozycję ze wskazaniem dokładnego adresu pod którym zlokalizowana jest wytwórnia mas bitumicznych, wydajność wytwórni oraz jej odległość do placu budowy podaną w kilometrach.g) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. f) wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 4. W przypadku robót budowlanych wykonywanych uprzednio w ramach konsorcjum i spółek cywilnych wykaz robót budowlanych winien potwierdzać doświadczenie wykonawcy (ów) składającego (ych) wniosek tzn.: w przypadku zamówienia wykonywanego wspólnie z innym bądź innymi wykonawcami, wykaz powinien wskazywać jedynie zakres i wartość prac wykonanych przez wykonawcę(ów) składającego (ych) wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 5.1. dokument wymagany w pkt. 2.1. winien złożyć każdy wykonawca. 5.2. oświadczenie/ oświadczenie i zobowiązanie określone w pkt. 1.1 oraz dokumenty wymagane w pkt. 3.1 winny być złożone wspólnie przez wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1 pokój nr 3..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy napisać pismem czytelnym w języku polskim. Dokumenty składające się na wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć w formie pisemnej. 2. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w ogłoszeniu oraz dołączyć wszytkie wymagane dokumenty i oświadczenia. 3. Dokumenty i oświadczenia składające się na wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu wykonawcy ( uprawnioną zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną) lub przez pełnomocnika wykonawców składających wspólny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Zamawiający uznaje, że podpisem jest: złożony własnoręcznie znak, z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego, a jeżeli ten znak jest nieczytelnie lub nie zawiera pełnego imienia i nazwiska, to znak musi być uzupełniony pieczecią lub w inny spoób umożliwiać odczytanie imienia i nazwiska podpisującego.5. Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem/ parafą osoby upoważnionej.6. Każdy wykonawca może złożyć w niniejszym przetargu tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.7. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie.7.1. Koperta powinna być zaadresowana na adres: Urząd Miasta Lublin, Biuro Zamówień Publicznych Plac Litewski 1, 20-950 Lublin, pokój nr 3 oraz oznakowana : Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia- Budowa ulicy Granitowej oznaczonej w planie zagospodarowania jako KDZ, zwanej na roboczo ul. Wiadukt w Lublinie, na odcinku od ul. Jana Pawła II do rejonu trasy Zielonej wraz z oświetleniem, odwodnieniem, sygnalizacją świetlną, siecią wodociągową, budową linii kablowych nn, i przebudową linii kablowych sn. 8. Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia; 8.1.Oświadczenia i dokumenty wymagane w pkt. III.2) ogłoszenia: 8.1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( o którym mowa w pkt. III.2.1.1. w zakresie pkt. 1.1.2.) winno jednoznacznie wskazywać na wybór ppkt a) lub ppkt b) lub ppkt c) lub ppkt. d). W przypadku wyboru ppkt b) lub ppkt c) lub ppkt d) należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania zamówienia.8.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego, czy również do zawrcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika.8.3. Pełnomocnistwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na wniosek podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania wykonawcy ( zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). 9. Pełnomocnictwo, o którym mowa z pkt. 8.2. i 8.3. powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez osoby wystawiające pełnomocnictwo, notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego ( ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. 10. Dokumenty wymagane w pkt.III. 2 winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę- poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci za zgodność z oryginałem. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinno być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 11.Ponadto zaleca się spięcie na trwałe wszytkich dokumentów, załączenie spisu treści wniosku, ułożenie wszystkich wymaganych dokumentów zgodnie z kolejnością podaną w ogłoszeniu oraz ponumerowanie wszytkich stron wniosku. 12. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje należy przekazać ( z zastrzeżeniem pkt. 1) : - za pomocą telefaksu na numer ( 0-81) 466-30-01; - drogą elektroniczną na e-mail: [link widoczny dla zalogowanych]; - pisemnie na adres- Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin- 20-950 Lublin, Plac Litewski 1 . 13. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 13.1 w zakresie przedmiotu zamówienia: p. Waldemar Szulc- Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Lublin, ul. Wieniawska 14, piętro XI, pokój nr 1117, telefon (0-81) 466-24-38; p. Olga Witek - Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Lublin, ul. Wieniawska 14, piętro X, pokój nr 1005, telefon (0-81) 466-24-14;13.2. W zakresie procedury: p. Katarzyna Podkańska-Dziubińska- Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3, telefon (081) 466-30-14..
Ukryj rejestr zmian
Nazwa informacji: Ogłoszenie o zamówieniu
Wprowadził do BIP: PodkaŃska-DziubiŃska Katarzyna
Data udostępnienia w BIP: 2009-09-18
Wytworzył informację: Podkańska-Dziubińska Katarzyna
Ostatnio modyfikował: PodkaŃska-DziubiŃska Katarzyna
Data modyfikacji: 2009-09-18
Status: Informacja aktualna
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mkmk
Gość
|
Wysłany: Wto 8:52, 22 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Byłam dzisiaj w naszym mieszkaniu żeby je wymierzyć i mam pewne wątpliwości czy zdążą wyrobić się do tego października
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojciech
Zarząd
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:58, 22 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
A to mieszkanie w którym budynku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mkmk
Gość
|
Wysłany: Wto 9:08, 22 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
w tym wysokim
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojciech
Zarząd
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:57, 22 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Właśnie wróciłem z budowy - pierwsi lokatorzy (duży budynek) właśnie nosili panele itp.i pewnie rozpoczną wykańczanie mieszkań.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaminari
Dołączył: 29 Cze 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Wto 21:43, 22 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Byłam ostatnio w moim mieszkanku - jeszcze mam bardzo brzydki sufit ( z dziurami), ale mieszkanie suszy się intensywnie Liczę na ten październik - także ten termin potwierdził developer. I do grudnia ma być droga tymczasowa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mkmk
Gość
|
Wysłany: Śro 10:21, 23 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Ciekawe od czego zależy pozwolenie na wcześniejsze wykańczanie mieszkania myśmy tez chcieli ale developer się nie zgodził, powiedział że jeszcze nie ma wody i przed październikiem nie wpuści do mieszkań. Nadmieniam, że również chodzi o blok wysoki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wuaeriate
Administrator
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 1396
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 10:44, 23 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Mkmk głowa do góry - październik już za kilkanaście dni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|