www.poreba2.fora.pl
Inwestycje mieszkaniowe na Węglinku i Porębie w Lublinie. PPH Orion, Willowa II, WIKANA, BUDOM, LUK.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.poreba2.fora.pl Strona Główna
->
Informacje dotyczące dzielnicy.
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Developer Willowa2 - Węglinek - Onyksowa 11,13,15.
----------------
Poznajmy się.
Rozmowy na temat inwestycji mieszkaniowej na os. Węglinek.
Wspólnota mieszkaniowa
KONTAKT z ZARZĄDEM.
Zdjęcia z budowy osiedla.
Developer PPH ORION - Węglinek - Onyksowa 9,9A,9B
----------------
Poznajmy się.
Rozmowy na temat inwestycji mieszkaniowej Poręba - Park.
Wspólnota Mieszkaniowa.
Kontakt z Zarządcą/Administratorem.
ZARZĄD WSPÓLNOTY ONYKSOWA 9,9A,9B.
Zdjęcia z budowy osiedla.
Developer Willowa2 - Węglinek - Onyksowa 17,19.
----------------
Poznajmy się.
Rozmowy na temat inwestycji os.Węglinek - developer Willowa2.
Wspólnota Mieszkaniowa.
Kontakt z Zarządcą/Administratorem.
ZARZĄD Onyksowa 17,19.
Zdjęcia z budowy.
Developer PPH Orion - Węglinek - ul. Kryształowa 30
----------------
Poznajmy się
Rozmowy na temat inwestycji przy ul. Kryształowej 30.
Wspólnota Mieszkaniowa.
Zdjęcia z budowy.
Developer PPH Orion - Węglinek - Onyksowa 3, 5, 5A, 7.
----------------
Poznajmy się.
Rozmowy na temat inwestycji przy ul. Onyksowej.
Wspólnota mieszkaniowa.
Zdjęcia z budowy.
Developer BUDOM - ONYKSOWA 21.
----------------
Poznajmy się.
Rozmowy na temat inwestycji przy ul. Onyksowej.
Wspólnota mieszkaniowa.
Zdjęcia z budowy.
Developer WIKANA -SKY HOUSE - os. Poręba
----------------
Poznajmy się.
Rozmowy na temat inwestycji przy Jana Pawła II - SKY HOUSE.
Zdjęcia z budowy.
Developer LUK - os. Węglinek - ul. BERYLOWA.
----------------
Poznajmy się.
Rozmowy na temat inwestycji przy ul. Berylowej.
Zdjęcia z budowy.
Węglinek, Poręba, Czuby Południe.
----------------
Informacje dotyczące dzielnicy.
Willowa2.
PPH Orion
REUMED, GASTROMED, MEDICOS i Przedszkole nr 85 - Onyksowa 8,10,12.
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
wuaeriate
Wysłany: Pon 19:04, 05 Lip 2010
Temat postu:
http://www.mmlublin.pl/16813/2010/6/27/ul-granitowa-kanalizacja-jest-chociaz-nikt-jej-nie-zamawial?category=news
Ul. Granitowa: Kanalizacja jest, chociaż nikt jej nie zamawiał
Deweloper bez pozwolenia wybudował kanalizację na ulicy Granitowej. Ratusz od trzech miesięcy nie może wyjaśnić sprawy.
Deweloper na ulicy Granitowej bez pozwol...
Jeśli do końca roku urzędnikom nie uda się zamknąć postępowania, będą musieli zwrócić trzy miliony zł do budżetu państwa. Wszystko dlatego, że inwestycja jest współfinansowana z programu tzw. „schetynówek”, którego termin wykonania to grudzień 2010.
Sprawa sieci wodociągowej wybudowanej w niejasnych okolicznościach wyszła na jaw podczas obrad Rady Miasta. Radny Michał Widomski zaczął dociekać w sprawie kanalizacji przy ulicy Granitowej.
W tej okolicy duże osiedle bloków buduje deweloper Willowa II. Firma miała problem z zalewaniem ich budynków. Z tego powodu wybudowała kilkadziesiąt metrów kanalizacji.
Pod koniec lutego ratusz przeprowadził kontrolę sieci wodociągowej w tej okolicy. – Okazało się, że deweloper wybudował kawałek sieci bez pozwolenia – wyjaśnia Paweł Ząbek z Wydziału Audytu i Kontroli UM Lublin.
Ratusz zarządził wyjaśnienie sprawy. - Sprawdzamy, czy budowa jest zgodna z projektem sieci w tej części miasta – dodaje. W tym momencie wiadomo już, że deweloper – Willowa II nie miał pozwolenia na inwestycję.
Firma broni się i twierdzi, że wszystko było zgodnie z prawem. – Miałem pozwolenie na budowę jako inwestor zastępczy Wydziału Inwestycji – mówi Edward Wojciechowski z firmy Willowa II.
Ratusz teraz zastanawia się jak rozwiązać sytuację. – Badamy stan wybudowanej sieci. Jeśli okaże się, że gmina będzie chciała przyłączyć ten odcinek, zamówimy ekspertyzę prawną dotyczącą sposobu sfinansowania inwestycji – mówi Paweł Ząbek. - Trzeba będzie wycenić budowę i sposób jej rozliczenia – dodaje.
Jeśli urzędnicy będą działać tak wolno jak do tej pory, Ratusz może mieć duże kłopoty. Budowa ulicy Granitowej jest współfinansowana ze środków budżetu państwa tzw. „schetynówek”.
- Otrzymaliśmy na to 3 mln zł, wkład własny to ponad 8 milionów zł – mówi Irena Szumlak, skarbnik miasta. - Projekt musi być rozliczony do końca roku, jeśli nie zdążymy, trzeba będzie zwrócić dotację – dodaje.
wuaeriate
Wysłany: Czw 16:43, 14 Sty 2010
Temat postu:
http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090921/LUBLIN/273363491
"Do 15 listopada przyszłego roku zakończyć ma się budowa ul. Granitowej, która pobiegnie na tyłach os. Poręba w kierunku linii kolejowej. Droga będzie odchodzić od nowego odcinka ul. Jana Pawła II dokładnie w tym miejscu, w którym teraz jest prowizoryczne skrzyżowanie z jezdnią dojazdową do ul. Agatowej. Na skrzyżowaniu z ul. Jana Pawła II powstanie też sygnalizacja świetlna."
wuaeriate
Wysłany: Czw 16:41, 14 Sty 2010
Temat postu:
http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20091117/LUBLIN/155641213
"Jest też kasa na przedłużenie Roztocza do Jana Pawła II, tuż obok ruszy budowa ul. Granitowej (stara nazwa robocza to ul. Wiadukt, droga pobiegnie od Jana Pawła II za os. Poręba w stronę przyszłej Trasy Zielonej w miejscu łącznika do Agatowej) wraz z pętlą komunikacji miejskiej.
"
wuaeriate
Wysłany: Śro 17:59, 23 Gru 2009
Temat postu:
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Osoba
Data
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
Informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu ograniczonego na budowę ulicy Granitowej oznaczonej w planie zagospodarowania jako KDZ, zwanej na roboczo ul. Wiadukt w Lublinie, na odcinku od ul. Jana Pawła II do rejonu trasy Zielonej wraz z oświetleniem, odwodnieniem, sygnalizacją świetlną, siecią wodociągową, budową linii kablowych nn i przebudową linii kablowych sn, wybrana została oferta złożona przez:
Konsorcjum:Lider: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo -Mostowych w Lublinie S.A. ul. Głuska 6, 20-439 Lublin; Partner: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.zo.o. w Mińsku Mazowieckim, ul. Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki; Partner: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A., ul. Krańcowa 7, 22-100 Lubartów; Partner: Komunalne Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp.zo.o. w Lublinie, ul. Grygowej 23, 20-260 Lublin; Partner: MOTA-ENGIL Polska S.A., ul. Wadowicka 8W, 30-415 Kraków
Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu a jego oferta nie podlega odrzuceniu i jest najkorzystniejsza pod względem przyjętych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteriów oceny ofert.
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu wraz ze streszczeniem oceny i porównania ofert:
Firma ( nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Liczba punktów w kryterium cena
Razem
Konsorcjum:
Lider: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo -Mostowych w Lublinie S.A. ,
ul. Głuska 6,
20-439 Lublin;
Partner: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.zo.o. w Mińsku Mazowieckim,
ul. Kolejowa 28,
05-300 Mińsk Mazowiecki; Partner: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A.,
ul. Krańcowa 7, 22-100 Lubartów; Partner: Komunalne Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp.zo.o. w Lublinie,
ul. Grygowej 23, 20-260 Lublin; Partner: MOTA-ENGIL Polska S.A.,
ul. Wadowicka 8W,
30-415 Kraków
100
100
Konsorcjum:Lider: Lubelskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A. w Lublinie
ul. Składowa 24
20-305 Lublin Partner: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Puławy S.A.
ul. Składowa 1
24-100 Puławy;
Partner: PW ELPIE Spółka zo.o.
ul. Inżynierska 3
20-950 Lublin;
Partner: Jan Pastwa Zakład Instalacji Przemysłowych i Sanitarnych
ul. Żelazowej Woli 11/2
20-836 Lublin
98,58
98,58
Konsorcjum:Lider: Przedsiębiorstwo Drogowo- Mostowe Spółka Akcyjna w Kraśniku
ul. Kolejowa 6
23-200 Kraśnik; Partner: Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe EKOMEL Sp.zo.o.
ul. Wojska Polskiego 21
23-300 Janów Lubelski;
Partner: Przemysław
Jamróz KONTAKT
Instalacje i sieci elektryczne
ul. Ceramiczna 24
23-200 Kraśnik
97,02
97,02
Strabag Sp.zo.o.
ul. B. Brechta 7
03-472 Warszawa
-----------------------
http://bip.lublin.eu/bip/um/index.php?t=200&id=119511
-
iza
Wysłany: Pią 19:57, 04 Gru 2009
Temat postu:
zle wiadomsci z dzisiejszego kuriera lubelskiego ,,,
Artur Jurkowski
2009-12-04 00:27:33, aktualizacja: 2009-12-04 00:29:36
Przedłużenie ul. Jana Pawła II ma zyskać najwięcej na planowanych zmianach w tegorocznym budżecie Lublina. Projekt przesunięć pieniędzy w miejskiej kasie przedstawił właśnie prezydent Adam Wasilewski. Miejscy radni zajmą się nim 17 grudnia.
Zmiany znowu dotkną lubelskich ulic. W odstawkę idzie budowa ul. Wiadukt. Chodzi o połączenie między ul. Agatową na os. Poręba a ul. Jana Pawła II. Prezydent chce ściągnąć z tego zadania 2,36 mln zł.
Pierwotnie pieniądze były przeznaczone na wykup terenów pod budowę ponad 100-metrowego odcinka tej ulicy. Nic z tego nie wyszło. Inwestycja ma być jednak kontynuowana w przyszłym roku. Koszt tego zadania ratusz szacuje łącznie na 11,5 mln zł.
Pieniądze, które może stracić ul. Wiadukt miałyby zasilić pulę środków przeznaczonych na przedłużenie ul. Jana Pawła II. Droga jest oddana do użytku. Wykonawca uporał się z robotami przed czasem. Teraz ratusz reguluje należności. W tym roku, jeśli zmiany zaakceptują radni, trafiłoby na ten cel łącznie 17,7 mln zł. [/list]
wuaeriate
Wysłany: Pon 21:39, 21 Wrz 2009
Temat postu:
Dnia 19.09.2009r został ogłoszony przetarg na budowę ul. Wiadukt. Termin składania ofert jest wyznaczony do dnia 28.09.2009r. Zakończenie budowy ul.Wiadukt ma nastąpić do dnia 15.11.2010r.
Ul.Wiadukt (KDZ) zmienia nazwę na ul. Granitową.
Poniżej ogłoszenie przetargu oraz link do strony UM.
Ogłoszenie o zamówieniu
Osoba
Data
Lublin: Budowa ulicy Granitowej oznaczonej w planie zagospodarowania jako KDZ, zwanej na roboczo ul. Wiadukt w Lublinie, na odcinku od ul. Jana Pawła II do rejonu trasy Zielonej wraz z oświetleniem, odwodnieniem, sygnalizacją świetlną, siecią wodociagową, budową linii kablowych nn i przebudową linii kablowych sn.
Numer ogłoszenia: 324266 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lublin , Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4663000, faks 081 4663001.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.um.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Granitowej oznaczonej w planie zagospodarowania jako KDZ, zwanej na roboczo ul. Wiadukt w Lublinie, na odcinku od ul. Jana Pawła II do rejonu trasy Zielonej wraz z oświetleniem, odwodnieniem, sygnalizacją świetlną, siecią wodociagową, budową linii kablowych nn i przebudową linii kablowych sn..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) budowa ulicy Granitowej oznaczonej w planie zagospodarowania jako KDZ, zwanej na roboczo ul. Wiadukt w Lublinie, na odcinku od ul. Jana Pawła II do rejonu trasy Zielonej wraz z oświetleniem, odwodnieniem, sygnalizacją świetlną, siecią wodociągową, budową linii kablowych nn i przebudową linii kablowych sn; b) przywrócenie terenu w rejonie prowadzonych robót do stanu pierwotnego; c) obsługę geodezyjną prowadzonych robót w liniach regulujących własności; d) inwentaryzację powykonawczą obejmującą także inwentaryzację organizacji ruchu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.30.00-9, 45.23.10.00-5, 45.11.27.10-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 100 000,00 zł ( słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: a) dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności: - drogowej ( min. 1 osoba), - instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń kanalizacyjnych ( min. 1 osoba),- instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych ( min. 1 osoba),- instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ( min. 1 osoba) ( podstawa prawna- art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r ( tekst jednolity Dz.U z 2006 r Nr 156, poz. 1118), a także posiadającymi ważne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; b) wykonanie robót w zakresie budowy lub przebudowy dróg w klasie drogi nie niższej niż KDZ ( min. 3 roboty o wartości robót w branży drogowej bez uzbrojenia , co najmniej 1 500 000,00 zł brutto każda, przy czym długość każdego wykazanego zrealizowanego odcinka drogi winna wynosić co najmniej 350,00 mb), w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; c) wykonanie robót w zakresie budowy lub przebudowy sieci wodociągowych ( min. 2 roboty o wartości robót co najmniej 100 000,00 zł brutto każda, przy czym długość każdego wykazanego odcinka sieci winna wynosić co najmniej 300,00 mb), w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie; d) wykonanie robót w zakresie budowy lub przebudowy sieci kanalizacyjnych ( sanitarnych lub deszczowych) ( min. 2 roboty o wartości robót co najmniej 200 000,00 zł brutto każda, przy czym długość każdego wykazanego zrealizowanego odcinka sieci kanalizacyjnych winna wynosić co najmniej 300,00 mb każda), w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; e) wykonanie robót w zakresie budowy lub przebudowy sieci elektrycznych lub elektroenergetycznych ( min. 2 roboty o wartości robót co najmniej 100 000,00 zł brutto każda, przy czym długość każdego wykazanego zrealizowanego odcinka sieci winna wynosić co najmniej 300,00 mb każda) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; f) dysponowanie niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami tj.:- wytwórnią mas bitumicznych o wydajności min. 100t/h , z której będzie dostarczana mieszanka i zlokalizowaniu jej w takiej odległości by czas transportu od załadunku do wbudowania mieszanki w warstwę nie przekaraczał 2 ( dwóch) godzin z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania oraz cech jakościowych mieszanki ( wymagane jest dokładne wskazanie miejsca lokalizacji- nazwa miejscowości, w której zlokalizowana jest wytwórnia i jej odległość do placu budowy podana w kilometrach);- laboratorium, wyposażonego w sprzęt do badań kontrolnych;- układarka do układania mieszanek mineralno-asfaltowych ( szt. 1); - skrapiarka ( szt. 1);- szczotka mechaniczna ( szt. 1);- walce stalowe ( szt. 3); - walce ogumione (szt. 3);- samochody samowyładowawcze z przykryciem brezentowym o ładowności min. 10 Mg (szt. 5); - frezarka (szt.1); 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania. Wykonawcy, którzy przedłożą dokumenty i oświadzenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków oraz kwalifikujące ich do dalszego udziału w postępowaniu zostaną zaproszeni do składania ofert. Wykonawcy, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków lecz nie kwalifikujące ich do dalszego udziału w postępowaniu nie zostaną zaproszeni do składania ofert. 3. Warunki kwalifikacji: a) doświadczenie wykonawcy w wykonywaniu robót w zakresie budowy lub przebudowy dróg w klasie drogi nie niższej niż KDZ roboty o wartości robót w branży drogowej bez uzbrojenia, co najmniej 1 500 000,00 zł brutto każda, przy czym długość każdego wykazanego zrealizowanego odcinka drogi winna wynosić co najmniej 350,00 mb - 80 %. W niniejszym warunku oceniana będzie ilość wykonanych robót w zakresie budowy lub przebudowy dróg w klasie drogi nie niższej niż KDZ o wartości robót w branży drogowej bez uzbrojenia, co najmniej 1 500 000,00 zł brutto każda i długości każdego wykazanego zrealizowanego odcinka drogi co najmniej 350,00mb, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Niniejszy warunek będzie oceniany według wzoru: Ilość robót z wykazu w badanym wniosku / Największa ilość robót x 100 x waga kryterium b) Doświadczenie wykonawcy w wykonywaniu robót w zakresie budowy lub przebudowy sieci wodociągowych [ roboty o wartości robót co najmniej 100 000,00 zł brutto każda, przy czym długość każdego wykazanego odcinka sieci winna wynosić co najmniej 300,00 mb] - 5 %. W niniejszym warunku oceniana będzie ilość wykonanych robót w zakresie robót w zakresie budowy lub przebudowy sieci wodociągowych o wartości robót co najmniej 100 000,00 zł brutto każda i długości każdego wykazanego odcinka sieci co najmniej 300,00 mb, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Niniejszy warunek będzie oceniany według wzoru: Ilość robót z wykazu w badanym wniosku / Największa ilość robót x 100 x waga kryterium c) Doświadczenie wykonawcy w wykonywaniu robót w zakresie budowy lub przebudowy sieci kanalizacyjnych (sanitarnych lud deszczowych) o wartości robót co najmniej 200 000,00 zł brutto każda i długości każdego wykazanego zrealizowanego odcinka sieci kanalizacyjnych co najmniej 300,00 mb każda - 10%. W niniejszym warunku oceniana będzie ilość wykonanych robót w zakresie robót w zakresie budowy lub przebudowy sieci kanalizacyjnych (sanitarnych lub deszczowych), [ roboty o wartości robót co najmniej 200 000,00 zł brutto każda i długości każdego wykazanego zrealizowanego odcinka sieci kanalizacyjnych co najmniej 300,00 mb każda, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Niniejszy warunek będzie oceniany według wzoru: Ilość robót z wykazu w badanym wniosku / Największa ilość robót x 100 x waga kryterium d) Doświadczenie wykonawcy w wykonywaniu robót w zakresie budowy lub przebudowy sieci elektrycznych lub elektroenergetycznych [ roboty o wartości robót co najmniej 100 000,00 zł brutto każda, przy czym długość każdego wykazanego zrealizowanego odcinka sieci winna wynosić co najmniej 300,00 mb każda] - 5%. W niniejszym warunku oceniana będzie ilość wykonanych robót w zakresie robót w zakresie budowy lub przebudowy sieci elektrycznych lub elektroenergetycznych o wartości robót o najmniej 100 000,00 zł brutto każda i długości każdego wykazanego zrealizowanego odcinka sieci co najmniej 300,00 mb każda, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Niniejszy warunek będzie oceniany według wzoru: Ilość robót z wykazu w badanym wniosku / Największa ilość robót x 100 x waga kryterium..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych potwierdzające, że wykonawca: 1.1.1. posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz :a) dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówinienia, lub b) dysponuje potencjałem technicznym oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, lub c) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, lub d) przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.1.3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.3. W celu potwierdzenia opisanych przez Zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a) właściwe uprawnienia budowlane w specjalności: - drogowej,- instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń kanalizacyjnych,- instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych, - instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, a także ważne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; b) wykaz wykonanych robót w zakresie budowy lub przebudowy dróg w klasie drogi nie niższej niż KDZ o wartości robót w branży drogowej bez uzbrojenia, co najmniej 1 500 000,00 zł brutto każda, przy czym długość każdego wykazanego zrealizowanego odcinka drogi winna wynosić co najmniej 350,00 mb każda, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie. Wykaz winien zawierać pozycje: przedmiot zamówienia z podaniem długości i klasy drogi, wartość oraz datę wykonania i miejsce wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; c) wykaz robót w zakresie budowy lub przebudowy sieci wodociągowych o wartości co namniej 100 000,00 zł brutto każda, przy czym długość każdego wykazanego odcinka sieci winna wynosić co najmniej 300,00 mb- w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie. Wykaz winien zawierać pozycje: przedmiot zamówienia z podaniem długości sieci, wartość oraz daty wykonania i miejsce wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; d) wykaz wykonanych robót w zakresie budowy lub przebudowy sieci kanalizacyjnych ( sanitarnych lub deszczowych) o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda, przy czym długość każdego wykazanego zrealizowanego odcinka sieci kanalizacyjnych winna wynosić co najmniej 300,00 mb każda- w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz winien zawierać pozycje: przedmiot zamówienia z podaniem długości sieci, wartości oraz datę wykonania i miejsce wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; e) wykaz wykonanych robót w zakresie budowy lub przebudowy sieci elektrycznych lub elektroenergetycznych o wartości robót co najmniej 100 000,00 zł brutto każda, przy czym długość każdego wykazanego zrealizowanego odcinka sieci winna wynosić co najmniej 300,00 mb każda - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie. Wykaz winien zawierać pozycje: przedmiot zamówienia z podaniem długości sieci, wartość oraz data wykonania i miejsce wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. f) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Wykaz powinien zawierać pozycje: nazwa, ilość oraz informacja czy Wykonawca dysponuje czy będzie dysponował narzędziami i urządzeniami. W przypadku wytwórni mas bitumicznych wykaz powinien zawierać dodatkowo pozycję ze wskazaniem dokładnego adresu pod którym zlokalizowana jest wytwórnia mas bitumicznych, wydajność wytwórni oraz jej odległość do placu budowy podaną w kilometrach.g) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. f) wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 4. W przypadku robót budowlanych wykonywanych uprzednio w ramach konsorcjum i spółek cywilnych wykaz robót budowlanych winien potwierdzać doświadczenie wykonawcy (ów) składającego (ych) wniosek tzn.: w przypadku zamówienia wykonywanego wspólnie z innym bądź innymi wykonawcami, wykaz powinien wskazywać jedynie zakres i wartość prac wykonanych przez wykonawcę(ów) składającego (ych) wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 5.1. dokument wymagany w pkt. 2.1. winien złożyć każdy wykonawca. 5.2. oświadczenie/ oświadczenie i zobowiązanie określone w pkt. 1.1 oraz dokumenty wymagane w pkt. 3.1 winny być złożone wspólnie przez wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1 pokój nr 3..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy napisać pismem czytelnym w języku polskim. Dokumenty składające się na wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć w formie pisemnej. 2. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w ogłoszeniu oraz dołączyć wszytkie wymagane dokumenty i oświadczenia. 3. Dokumenty i oświadczenia składające się na wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu wykonawcy ( uprawnioną zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną) lub przez pełnomocnika wykonawców składających wspólny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Zamawiający uznaje, że podpisem jest: złożony własnoręcznie znak, z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego, a jeżeli ten znak jest nieczytelnie lub nie zawiera pełnego imienia i nazwiska, to znak musi być uzupełniony pieczecią lub w inny spoób umożliwiać odczytanie imienia i nazwiska podpisującego.5. Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem/ parafą osoby upoważnionej.6. Każdy wykonawca może złożyć w niniejszym przetargu tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.7. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie.7.1. Koperta powinna być zaadresowana na adres: Urząd Miasta Lublin, Biuro Zamówień Publicznych Plac Litewski 1, 20-950 Lublin, pokój nr 3 oraz oznakowana : Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia- Budowa ulicy Granitowej oznaczonej w planie zagospodarowania jako KDZ, zwanej na roboczo ul. Wiadukt w Lublinie, na odcinku od ul. Jana Pawła II do rejonu trasy Zielonej wraz z oświetleniem, odwodnieniem, sygnalizacją świetlną, siecią wodociągową, budową linii kablowych nn, i przebudową linii kablowych sn. 8. Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia; 8.1.Oświadczenia i dokumenty wymagane w pkt. III.2) ogłoszenia: 8.1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( o którym mowa w pkt. III.2.1.1. w zakresie pkt. 1.1.2.) winno jednoznacznie wskazywać na wybór ppkt a) lub ppkt b) lub ppkt c) lub ppkt. d). W przypadku wyboru ppkt b) lub ppkt c) lub ppkt d) należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania zamówienia.8.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego, czy również do zawrcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika.8.3. Pełnomocnistwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na wniosek podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania wykonawcy ( zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). 9. Pełnomocnictwo, o którym mowa z pkt. 8.2. i 8.3. powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez osoby wystawiające pełnomocnictwo, notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego ( ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. 10. Dokumenty wymagane w pkt.III. 2 winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę- poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci za zgodność z oryginałem. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinno być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 11.Ponadto zaleca się spięcie na trwałe wszytkich dokumentów, załączenie spisu treści wniosku, ułożenie wszystkich wymaganych dokumentów zgodnie z kolejnością podaną w ogłoszeniu oraz ponumerowanie wszytkich stron wniosku. 12. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje należy przekazać ( z zastrzeżeniem pkt. 1) : - za pomocą telefaksu na numer ( 0-81) 466-30-01; - drogą elektroniczną na e-mail:
zam_publiczne@um.lublin.pl
; - pisemnie na adres- Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin- 20-950 Lublin, Plac Litewski 1 . 13. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 13.1 w zakresie przedmiotu zamówienia: p. Waldemar Szulc- Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Lublin, ul. Wieniawska 14, piętro XI, pokój nr 1117, telefon (0-81) 466-24-38; p. Olga Witek - Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Lublin, ul. Wieniawska 14, piętro X, pokój nr 1005, telefon (0-81) 466-24-14;13.2. W zakresie procedury: p. Katarzyna Podkańska-Dziubińska- Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3, telefon (081) 466-30-14..
Ukryj rejestr zmian
Nazwa informacji: Ogłoszenie o zamówieniu
Wprowadził do BIP: PodkaŃska-DziubiŃska Katarzyna
Data udostępnienia w BIP: 2009-09-18
Wytworzył informację: Podkańska-Dziubińska Katarzyna
Ostatnio modyfikował: PodkaŃska-DziubiŃska Katarzyna
Data modyfikacji: 2009-09-18
Status: Informacja aktualna
http://bip.lublin.eu/bip/um/index.php?t=200&id=115809
wuaeriate
Wysłany: Pon 15:30, 07 Wrz 2009
Temat postu:
Własnoręcznie "robiona" mapa (wiać także częśc mojej ręki)
lorenzo
Wysłany: Pon 15:06, 07 Wrz 2009
Temat postu:
Bardzo fajne mapy. Widać w bliższej i dalszej przyszłości sporo będzie się działo dookoła
wuaeriate
Wysłany: Nie 17:39, 06 Wrz 2009
Temat postu:
Ciekawostki:
1.
Dotychczas przygotowaliśmy dokumentacje aplikacyjne (studia wykonalności) dla następujących inwestycji drogowych Miasta Lublin:
Budowa ul. Wiadukt w Lublinie na odcinku od ul. Jana Pawła II do Trasy Zielonej. Całkowita wartość projektu to 6,59 mln PLN.
http://www.euro-direct.pl/?what=actual
2.
Forum rozwoju Lublina
http://www.frl.org.pl/index2.php?option=com_content&do_pdf=1&id=24
3.
Uchwała i ulice na Węglinku.
http://www.psbg.lublin.bip-gov.pl/um/index.php?t=210&id=69250.
wuaeriate
Wysłany: Nie 17:19, 06 Wrz 2009
Temat postu:
Informacja trochę opóźniona, ponieważ wykonywane są już przyłącza gazowe, ale umieszczam przetarg na forum.
Data ogłoszenia: 30.07.2009
Przetarg nieograniczony
Na wykonanie sieci gazowej s/c przy ul. Jana Pawła II, ul. Wiadukt, ul. KDZ/R-001 i ul. KDD-34 w pobliżu os. Poręba w Lublinie wraz z przyłączami i punktami redukcyjnymi i redukcyjno-pomiarowymi do zespołu mieszkaniowego wielorodzinnego na dz. 3/5 i 9/4
PRZETARG NIEOGRANICZONY NIEPUBLICZNY NA:
wykonanie sieci gazowej s/c przy ul. Jana Pawła II, ul. Wiadukt, ul. KDZ/R-001 i ul. KDD-34 w pobliżu os. Poręba w Lublinie wraz z przyłączami i punktami redukcyjnymi i redukcyjno-pomiarowymi do zespołu mieszkaniowego wielorodzinnego na dz. 3/5 i 9/4
(ZAMÓWIENIE INNE NIŻ ZAMÓWIENIE PUBLICZNE)
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z przedmiarami jest do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego:
www.ksgaz.pl/przetargi/lublin/
, ewentualnie wydawana jest bezpłatnie na wniosek Wykonawcy (dostępna do dnia 12.08.2009 r.) do odbioru osobiście
w siedzibie Zamawiającego,pokój nr 210 II p., lub wysyłana pocztą po wcześniejszym złożeniu zamówienia na podany numer faxu (81445 21 2
.
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
Tomasz Jurek, nr tel. (81) 445 21 81, w godz. 7.00-15.00 - w sprawach technicznych.
Marcin Staniszewski, nr tel. (81) 445 21 68, w godz. 7.00-15.00 - w sprawach formalnych.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych/równoważnych.
Nie dopuszcza się możliwość złożenia oferty częściowej.
Termin wykonania:
roboty budowlano montażowe do 40dni od uprawomocnienia decyzji pozwolenia na budowę,
odbiór końcowy do 30 dni od zakończenia robót budowlano montażowych.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków określone są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Kryteriami wyboru oferty najkorzystniejszej będą:
Kryterium I - CENA - 95 pkt
Kryterium II - SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ - 5 pkt
Wadium - 5.000,00 zł.
Miejsce składania ofert: Oddział Zakład Gazowniczy wLublinie ul.Diamentowa 15, 20-471 Lublin pokój nr 104 /I piętro/ Sekretariat.
Termin składania ofert upływa dnia 13.08.2009 r. o godz. 1100.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.08.2009 r. o godz. 1115 w sali nr218 II p.w siedzibie Zamawiającego.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni, liczą od daty upływu ostatecznego terminu składania ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
O/ZG w Lublinie nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowość przesyłek.
http://www.ksgaz.pl/binsource?docId=6551¶mName=ATTACHMENT&index=1&language=PL
http://www.ksgaz.pl/binsource?docId=6551¶mName=ATTACHMENT&index=2&language=PL
lorenzo
Wysłany: Śro 21:09, 19 Sie 2009
Temat postu:
Skoro przetarg rozstrzygnięty, umowa ma być podpisana to wiadomo na jakich parametrach. W komunikacie brakuje informacji o tym kiedy - zgodnie z umową która ma być podpisana - ma nastąpić zakończenie prac. Wielu z nas oszczędziłoby na środkach uspokajających. Chyba nikt nie ma co do tego wątpliwości.
wuaeriate
Wysłany: Pon 20:01, 17 Sie 2009
Temat postu:
Ogłoszenie o rozstrzygnięciu przetargu
Lublin, dnia 14 sierpnia 2009 r.
Wykonawcy
wg rozdzielnika
DOTYCZY: postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie przetargu ograniczonego na: "Budowa ulic KDZ/R-001 oraz KDD-034 wraz z organizacją ruchu, oświetleniem, odwodnieniem, siecią kanalizacji sanitarnej oraz siecią wodociągową na osiedlu "Węglinek" w Lublinie."
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171 poz.1058) zawiadamiam, o:
1) wyborze najkorzystniejszej oferty złożonej w przetargu w przetargu ograniczonym na realizację zadania p.n. "Budowa ulic KDZ/R-001 oraz KDD-034 wraz z organizacją ruchu, oświetleniem, odwodnieniem, siecią kanalizacji sanitarnej oraz siecią wodociągową na osiedlu "Węglinek" w Lublinie"
Oferta najkorzystniejsza, złożona została przez:
Konsorcjum firm Lider - Lubelskie Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Sp. z o.o., ul.Zemborzycka 53, 20-445 Lublin
Partner - Przedsiębiorstwo Robót Drogowo- Mostowych w Lublinie S.A. ul. Głuska 6,
20 -439 Lublin - oferta nr 2
Oferta wg kryterium cena 100%, liczonego wg wzoru ( Cn : Cb )x 100 pkt, gdzie: Cn - cena najniższa brutto, Cb - cena badana brutto, otrzymała
( 4.834.052,98 zł : 4.834.052,98 zł) x 100pkt x 100% = 100 punktów
W związku z powyższym Zamawiający - Willowa II Sp. z o.o. , ul. Altanowa 6 , 20-819 Lublin, uprzejmie informuje, ze podpisanie umowy nastąpi w dniu 24.08.2009 r. w siedzibie Zamawiającego - ul. Altanowa 6 w Lublinie.
Streszczenie oceny i porównanie ofert pozostałych , wg kryterium cena 100%, liczonego wg wzoru ( Cn : Cb ) x 100 pkt x 100%, gdzie; Cn - cena najniższa brutto, Cb - cena badana brutto, 100 pkt - wskaźnik stały , 100% - procentowe oznaczenie kryterium ceny, złożonych przez n/w Wykonawców :
KONSORCJUM :
Lider: Przedsiębiorstwo Usług Wodno-Budowlanych WOD-BUD Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 12/1, 23-200 Kraśnik
Partner: Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowe INŻBUD Sp. z o.o. ul. Wojska Polskiego 28 A , 23-300 Janów Lubelski
Partner: Przedsiębiorstwo Drogowe i Oczyszczania PDiO Sp. z o.o. ul. Graniczna 3 , 23-210 Kraśnik
Oferta nr 1 otrzymała
(4.834.052,98 zł : 5.166.217,42 zł) x 100pkt x 100% = 93,57 punktów
KONSORCJUM :
Lider: Zakład Instalacji Przemysłowych i Sanitarnych Jan Pastwa, 20-836 Lublin, ul. Żelazowej Woli 11/2
Partner: Lubelskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S. A. ul. Składowa 24 , 20-305 Lublin
Partner: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych PUŁAWY S. A. ul. Składowa 1 , 24-100 Puławy
Oferta nr 3 otrzymała
(4.834.052,98 zł : 4.958.509,89 zł ) x 100pkt x 100% = 97,49 punktów
wuaeriate
Wysłany: Śro 9:45, 12 Sie 2009
Temat postu:
Lublin, dnia 7 sierpnia 2009 r.
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu ograniczonego na "Budowę ulic KDZ/R-001 oraz KDD-034 wraz z organizacją ruchu, oświetleniem, odwodnieniem, siecią kanalizacji sanitarnej oraz siecią wodociągową na osiedlu Węglinek w Lublinie"
Informujemy, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu ograniczonego na "Budowę ulic KDZ/R-001 oraz KDD-034 wraz z organizacją ruchu, oświetleniem, odwodnieniem, siecią kanalizacji sanitarnej oraz siecią wodociągową na osiedlu Węglinek w Lublinie" wpłynęło następujące zapytanie :
1.W formularzu kosztorysu ofertowego na budowę kanalizacji sanitarnej w pozycji nr 33 d.3 Zamawiający podał, iż należy uwzględnić koszt montażu 7 szt. króćców GE kamionkowych kanalizacyjnych KERAMO-STEINZEUG do zabudowania w ścianie studni, króciec Fi 300 mm system C; natomiast z przedmiaru robót na budowę kanalizacji sanitarnej wynika, iż należy zamontować 15 szt. w/w króćców. Prosimy o podanie prawidłowej ilości.
W odpowiedzi na pytanie wyjaśniam:
Ad. 1 Prawidłowa ilość króćców GE kamionkowych kanalizacyjnych KERAMO-STEINZEUG do zabudowania w ścianie studni, króciec Fi 300 mm system C wynosi 15 szt. zgodnie z przedmiarem robót. Prosimy o dokonanie zmiany w formularzu kosztorysu ofertowego p.n. "Sieć kanalizacji sanitarnej w ul. KDD-34 do kolektora B-8 w pobliżu ul. Wiadukt w Lublinie" w poz. Nr 33 d.3 na 15 szt..
wuaeriate
Wysłany: Śro 18:09, 15 Lip 2009
Temat postu:
Rozstrzygnięcie protestu
DOTYCZY: postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie przetargu ograniczonego na: "Budowa ulic KDZ/R-001 oraz KDD-034 wraz z organizacją ruchu, oświetleniem, odwodnieniem, siecią kanalizacji sanitarnej oraz siecią wodociągową na osiedlu "Węglinek" w Lublinie".
Działając na podstawie art. 183 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) po rozpatrzeniu protestu z dnia 08.07.2009 r. postanawia się protest oddalić.
UZASADNIENIE
Protestujący: AMAR Sp. z o. o., ul. Energetyków 1, 20-447 Lublin w dniu 08.07.2009 r. wniósł protest, w którym wnioskuje o "dokonanie niezbędnych zmian w treści ogłoszenia o zamówieniu" poprzez uwzględnienie protestu oraz o "przedłużenie terminu składnia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu".
Zamawiający w sekcji III pkt 2 ogłoszenia o zamówieniu określił, że warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: (...)
g) dysponowanie wytwórnią mas bitumicznych o wydajności min. 100 t/h, z której będzie dostarczana mieszanka, zlokalizowaną w takiej odległości by czas transportu od załadunku do wbudowania mieszanki w warstwę nie przekraczał 2 (dwóch) godzin z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania oraz cech jakościowych mieszanki (wymagane jest dokładne wskazanie miejsca lokalizacji - nazwa miejscowości, w której zlokalizowana jest wytwórnia i jej odległość do placu budowy podana w kilometrach).
W odniesieniu do tak określonych warunków udziału w postępowaniu, Protestujący zarzuca Zamawiającemu ich nieadekwatność do przedmiotu zamówienia, a przez to naruszenie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie art. 7 ust. 1, art. 22 ust. 2 i art. 25 ust. 1, wnosząc o uwzględnienie protestu poprzez dokonanie zmian w treści ogłoszenia o zamówieniu.
Protestujący zarzuca Zamawiającemu brak uzasadnienia do żądania, aby wykonawca posiadał lub dysponował wytwórnią mas bitumicznych. Zamawiający stanowczo nie podziela opinii Protestującego, gdyż wymóg ów postawiony został stosownie do oczywistych potrzeb Zamawiającego wynikających z rodzaju robót wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia oraz wymagań Polskiej Normy PN-S-96025 pkt 3.4.2. (�Drogi samochodowe i lotniskowe. Nawierzchnie asfaltowe. Wymagania" (nawierzchnie asfaltowe)). Zadanie będzie bowiem obejmować realizację ulicy o nawierzchni z asfaltobetonu, a z doświadczenia Zamawiającego wynika, że zasadne jest, aby wykonawca dysponował taką wytwórnią, której wydajność i lokalizacja będą gwarantowały zachowanie temperatury wbudowania mieszanki bitumicznej, a przez to jej wysokie cechy jakościowe.
Z tego względu mając na uwadze przedmiot zamówienia i warunki jego realizacji, postawiony przez Zamawiającego wymóg nie może być traktowany jako "zbyt rygorystyczny" czy "zbyt wygórowany". Zamawiający uznaje dysponowanie wytwórnią mas bitumicznych (czyli zorganizowanym zespołem narzędzi i urządzeń służących do wytwarzania mieszanki bitumicznej) za dysponowanie potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotowego zamówienia.
Odpowiednio do tego warunku wymaga załączenia do oferty (sekcja III pkt. 2).3.g) ogłoszenia) "wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca", w którym należy wskazać dokładny adres, gdzie zlokalizowana jest wytwórnia mas bitumicznych, jej wydajność i odległość w kilometrach do placu budowy. Żądanie tego dokumentu pozostaje w zgodzie z art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz z § 1 ust. 2 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 mają 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
Fakt, iż inni inwestorzy udzielając zamówienia na taki sam zakres robót nie wymagają od wykonawców dysponowania wytwórnią mas bitumicznych, nie jest dla Zamawiającego żadnym wyznacznikiem i w żaden sposób nie wiąże go przy ustalaniu warunków zamówienia. Formułowanie warunków w postępowaniach przetargowych leży w sferze uznaniowości poszczególnych Zamawiających, a ta ograniczona jest wielkością, wartością i warunkami realizacji konkretnej inwestycji. Zważając zaś na zakres przedmiotowego zamówienia, Zamawiający może żądać od potencjalnych wykonawców, wykazania się dysponowaniem wytwórnią mas bitumicznych i z tego prawa korzysta.
Oczywistym faktem jest, że wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za należyte wykonanie zamówienia, to jednak nie świadczy wcale o tym, iż zbędne jest załączanie do oferty informacji o wytwórni mas bitumicznych. Zamawiający w trosce o zapewnienie rzetelności, prawidłowości i jakości w realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego, ma nie tyle prawo co obowiązek korzystania ze wszelkich instrumentów prawnych służących osiągnięciu tego celu. Na etapie przygotowania i prowadzenia procedury zmierzającej do udzielenia zamówienia, będą to odpowiednio określone warunki ubiegania się o to zamówienie.
Kwestionowany przez Protestującego warunek nie jest "punktowany" w ocenie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, to jednak nie czyni w żaden sposób ogłoszenia niespójnym i sprzecznym z wymaganiami ustawy Prawo zamówień publicznych. Wybór trybu przetargu ograniczonego nie decyduje bowiem o dokumentach i oświadczeniach, których może żądać w postępowaniu Zamawiający, a tylko postawione w nim warunki.
W świetle powyższego protest uznać należy za nieuzasadniony, stąd zarzut podlega oddaleniu.
Od rozstrzygnięcia niniejszego protestu zgodnie z art.184 ust 1a ustawy Prawo zamówień publicznych nie przysługuje odwołanie.
Lublin, dnia 14 lipca 2009r.
http://willowa2.pl/index,przetarg_budowa_ulic_weglinek_lublin_rozstrzygniecie_protestu.html
wuaeriate
Wysłany: Pon 16:49, 13 Lip 2009
Temat postu:
Informacja o nowym terminie składania wniosków
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu ograniczonego na "budowę ulic KDZ/R-001 oraz KDD-034 wraz z organizacją ruchu, oświetleniem, odwodnieniem, siecią kanalizacji sanitarnej oraz siecią wodociągową na osiedlu "Węglinek" w Lublinie".
W związku z wniesieniem protestu w toczącym się postępowaniu zgodnie z art. 180 ust. 5 ustawy z dnia 29.01.2004 r. ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., nr 223, poz. 1655 ze zm.) ustalony został nowy termin składania wniosków:
składanie wniosków do dnia 22.07.2009 r. do godz. 10:00
http://willowa2.pl/index,przetarg_budowa_ulic_weglinek_lublin_informacja_o_nowym_terminie_skladania_wnioskow.html
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Numer ogłoszenia: 234078 - 2009; data zamieszczenia: 10.07.2209 r.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 222772 - 2009 data: 03.07.2009r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "WILLOWA II" Sp. z o.o. , ul. Altanowa 6, 20-819 Lublin, woj. lubelskie, tel./faks 081 742-68-73
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.4).
W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2009 godzina 10:00, miejsce: "WILLOWA II" Sp. z o.o. , ul. Altanowa 6, 20-819 Lublin.
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2009 godzina 10:00, miejsce: "WILLOWA II" Sp. z o.o. , ul. Altanowa 6, 20-819 Lublin.
http://willowa2.pl/index,przetarg_budowa_ulic_weglinek_lublin_ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia.html
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin